Ook al zoveel zomergoesting? 😎Perfect, want op 22 mei openen we een gloednieuw Bar Woest seizoen en dat willen we samen vieren zoals het hoort!
We trappen de zomer af met een knaller van een openingsweekend. Wat staat er op de planning?:
– opening van de dansvloer met act van Studio Elevate🕺
– Bacha & the Band zorgt voor livemuziek die meteen voor de juiste sfeer zorgt!🎶
– Ook de beats van DJ de la rue komen weer terug naar onze wei en zorgen voor een top eerste dansavond!🪩
Zet 22 mei dus zeker in je agenda – en als je dan toch bezig bent… hou maar meteen het hele weekend vrij! Want voor een openingsweekend zoals het hoort gaan we zaterdag én zondag meteen door! + Dit jaar profiteren we ineens van een verlengd weekend met Pinkstermaandag, dus is BAR WOEST maandag 25 mei meteen een EXTRA DAG OPEN!!
Tot dan! 🤗
