Inschrijven als standhouder op proefmarkt ‘Wildis Proeven’

Je ben er bijna! Fijn dat u interesse hebt in de eerste editie van onze proefmarkt. Twijfel zeker niet om je met een stand in te schrijven en je producten in kijker te zetten op Bar Woest. Lees hieronder rustig alle praktische info en het reglement.

Inschrijven kan onderaan deze pagina.👇

Praktische info:

Plaats: Bar Woest Wuustwezel https://goo.gl/maps/ivGG8ZgxiLqTyfKN6

Datum: zondag 30 juni 2024

Opstellen: vanaf 10u00

Openingsuren markt: 12u00 – 18u00

Prijs per stand: €15 (3x3m – groter = meerdere standen reserveren)

Nog vragen of opmerkingen: hello@barwoest.be 

REGLEMENT en FAQ:

  • Bezoekers kunnen op ‘Wildis proeven’ komen proeven van lokale bieren en andere dranken gemaakt of bedacht in de streek rond Wuustwezel.
  • Standhouders voorzien tussen de 1 en de 3 producten d.w.z. bijvoorbeeld 3 verschillende bieren, of 1 sterke drank in 3 verschillende combinaties of 1 cocktail, 1 mocktail en 1 pure sterke drank,…
  • Proevertjes zijn telkens maximaal 15cl. De organisatie voorziet proefglaasjes.
  • Bezoekers kopen jetons aan bij de organisatie aan. (Prijs nog te bepalen).
  • Afhankelijk van de prijs van uw product voor 15cl zal de bezoeker bv 1 of meerdere jetons betalen voor een proevertje. Om het voor bezoekers interessant te houden vragen we om producten te kiezen die u aan democratische prijzen kan aanbieden. 
  • In samenspraak met de standhouder bepalen we het aantal jetons per proevertje. 
  • Standhouders factureren aan Bar Woest na afloop van het evenement per ontvangen jeton. Dit aan 50% van de prijs van de jeton. Op die manier kunnen standhouders hun kostprijs per proevertje compenseren.
  • De organisatie voorziet een spoelbak centraal op het terrein waar bezoekers hun glaasje kunnen afspoelen. Op die manier vermijden we dat standhouders zelf afwasvoorzieningen etc. moeten voorzien in hun stand.

Makers/bedenkers van bieren, frisdranken, sterke dranken, mixdranken en andere dranken uit de streek kunnen zich inschrijven voor deze markt. 

Met streek/lokaal bedoelen we dat er een uitgesproken link is met de streek rond Wuustwezel, de Noorderkempen van Antwerpen tot Turnhout/Arendonk dus.

We evalueren elke inschrijving. Het spreekt voor zich dat alle producten uit de streek van Bar Woest komen of een uitgesproken band hebben met de regio. We selecteren niet op eigen smaak maar gaan wel na of er een match is met het concept van de markt.

Is er om een of andere reden geen match, is de markt reeds volzet of is er een overaanbod van een bepaalt product en kan je niet deelnemen dan wordt je daar zo snel mogelijk van op de hoogte gebracht.

Standhouders die wensen deel te nemen dienen zich in te schrijven bij via onderstaande formulier. Online inschrijven is mogelijk tot 25 juni 2024 op basis van beschikbaarheid.

Nadat de inschrijving is goedgekeurd door de organisatie, ontvangt u ter bevestiging een factuur voor het inschrijvingsgeld. Deze moet betaald zijn  binnen de betaaltermijn van de factuur en uiterlijk voor de start van de markt.

Ontvang je geen enkele mail dan is er iets fout gelopen bij je inschrijving en hebben wij niet alle gegevens. Contacteer ons dan even op hello@barwoest.be om te kijken waar het fout is gelopen, en het recht te zetten.

Een stand delen met een andere producent kan maar gebeurt altijd in samenspraak met de organisatie. Contacteer ons vooraf zodat wij kunnen bekijken of het mogelijk is.

Wij zorgen voor de plaats en de organisatie van de markt. Standinrichting zoals tafels, stoelen, tapinstallatie, koeling, parasol of een tent breng je zelf mee.

Uit ervaring weten we dat enige beschutting door tent of parasol geen overbodige luxe is bij zeer zonnig of regenweer. De open weide biedt geen schaduw.

Gelet op het landelijk karakter van de omgeving, kan de inrichting van je stand bijdragen tot de algemene sfeer van de markt. Dit is geen verplichting, maar fijn moest u hiermee rekening houden.

Gebruik van elektriciteit is (optioneel) mogelijk. Dit dient op voorhand te worden aangegeven via het inschrijvingsformulier.

Er worden op verschillende plaatsen op de markt aansluitingen 220V voorzien. De standhouder voorziet zelf verlengkabels van deze aansluiting tot aan zijn stand.  Sowieso moeten alle elektrische toestellen en verlengkabels een CEBEC keuringslabel dragen.

Bij absolute voorkeur voorzien standhouders zelf de nodige koeling. De organisatie kan heel beperkt de koeling vrijmaken voor max. 3 bakken per stand.

De markt is voorbehouden voor zowel kleine al iets grotere producenten van bieren en andere dranken. Een BTW nummer is noodzakelijk om facturatie mogelijk te maken.

Je producten zijn niet door ons verzekerd. Dat kan je zelf doen als je dat wil, maar het is zeker niet verplicht.

De organisator is niet verantwoordelijk voor gebeurlijke ongevallen en aangebrachte schade aan goederen of materialen van deelnemers door regen, overstromingen, diefstal of andere mogelijke oorzaken zoals stroomonderbreking.

Elke standhouder moet in bezit zijn van een geldige verzekering Burgerlijke Aansprakelijkheid ten opzichte van Derden (indien u hier niet standaard van in het bezit bent kunt u dit afsluiten voor één dag bij uw verzekeraar).

De organisatie sluit iedere persoonlijke aansprakelijkheidsstelling uit.

Met deze gegevens kunnen we je makkelijker contacteren, indien nodig factureren, maar zien we ook meteen welke producten je maakt.

We nemen je e-mailadres op in onze mailinglist voor volgende edities zodat je mee als eerste op de hoogte bent en snel kan inschrijven. Wil je dat laatste niet dan halen we je na een eenvoudige vraag uit deze lijst. Verder worden jouw gegevens aan niets of niemand doorgegeven, dat spreekt voor zich. Hiervoor verwijzen we naar de GDPR-wetgeving.

Opbouw van de markt start om 10u, vanaf dan kan je lossen. Je hebt maximaal 2u tijd voor de opbouw, vanaf 12u opent de markt officieel voor bezoekers.

Wij duiden ter plekke je standplaats aan.

Er is gelegenheid met de wagen tot op het terrein te rijden. Tijdens de openingsuren van de markt zijn er geen rijdende voertuigen toegelaten op het terrein.

Indien uw (aanhang) wagen, busje,… nodig is aan uw stand, kan u dit vermelden bij uw inschrijving.

Er is voor bezoekers en standhouders parking mogelijk op het terrein.

Standhouders engageren zich om tijdens de openingsuren van de markt (12u – 18u) aanwezig te zijn. Dat wil zeggen dat je stand ten laatste om 12u is opgebouwd en niet voor 18u wordt afgebroken.

Vanaf 18 uur mogen er opnieuw voertuigen in de autovrije zone. Standhouders staan zelf in voor de afbraak van hun stand en de opkuis. Afval dient te worden meegenomen.

Indien u wenst te annuleren door omstandigheden, kan dit tot 14 dagen vóór de aanvangsdatum van de markt. Enkel dan wordt uw inschrijvingsgeld terug gestort.

Na deze datum is een terugbetaling van uw inschrijvingsgeld bij annulatie niet meer mogelijk.

Indien u in een geval van overmacht de dag zelf niet aanwezig kan zijn omwille van dwingende redenen, gelieve ons dan te verwittigen. Dit geeft ons de mogelijkheid de standen te herorganiseren uit respect voor de andere standhouders en bezoekers.

Bij onvoldoende inschrijvingen of calamiteiten is de organisatie gerechtigd de markt te annuleren of te verplaatsen naar een andere locatie.

Bij annulatie door extreme weersomstandigheden of overmacht, wordt max 50% van het inschrijvingsgeld terugbetaald, omv reeds gemaakte kosten. Dit moet steeds schriftelijk via administratie@barwoest.be worden aangevraagd.

Daar waar niet in de voorwaarden is voorzien beslist de organisatie.
Deelname aan de markt betekent tevens het akkoord met dit reglement.

Je stand inschrijven:

Vul hieronder eerst de gegevens van uw bedrijf/merk in. In stap 2 geef je vervolgens meer info over je producten. In stap 3 kan u ons nog meer info geven over waar klanten u online kunnen vinden.

This website uses cookies. By continuing to use this site, you accept our use of cookies.